REYN
Recite mi nešto više o ovom limunu, kakav je?“, čuje se pitanje u punoj dvorani, dok od sudionica i sudionika dolaze odgovori „Žut, hrapav, nepravilan, zdrav, kisel, pun vitamina C…“
Kroz različite opise ovog voća, u edukaciji „Živjeti različitosti – obrazovanje za društvenu pravdu“ želimo potaknuti polaznike, uglavnom stručnjake koji rade s djecom i obiteljima, da promišljaju o različitostima, multikulturalnosti i društvenoj pravdi, ali i načinima na koje i sami mogu pridonijeti postizanju društvene pravde.
Psihologinja i edukatorica Marina Trbus iz Pučkog otvorenog učilišta 'Korak po korak', UNICEF-ovog provedbenog partnera u pilot-programu Faza III: Testiranje Jamstva za svako dijete, financiranog sredstavima Europske unije objašnjava: „To radimo tako da krećemo od razumijevanja osobnog, ali i grupnog identiteta, kritički promišljamo o tome kako nastaju stereotipi, kako nastaju predrasude, diskriminacija pa onda naravno i opresija u društvu. Bavimo se time kako nastaju etikete i kako etikete mogu utjecati na samopouzdanje i samopoštovanje, pogotovo kada govorimo o djeci ili odraslima koji su pripadnici manjinskih grupa ili minoriziranih skupina. Uz to se donekle dotičemo i toga kako možemo mijenjati autoritet i doprinositi da se dominacija i privilegije mijenjaju tako da se zapravo izjednačavaju šanse za sve. Dakle, da stvaramo prilike za svako dijete!"
POU 'Korak po korak' je implementacijski partner Ureda UNICEF-a za Hrvatsku u provođenju pilot programa "Faza III: Testiranje Jamstva za svako dijete u Hrvatskoj", koji financira Europska unija.
Video