REYN
U ovoj publikaciji prikazan je utjecaj programa za osnaživanje školskih ravnatelja za inkluzivnu školsku kulturu provedenog na temelju Okvirnog kurikuluma za izradu programa profesionalnog razvoja ravnatelja i ostalih dionika koji sudjeluju u procesima vođenja škola za jačanje inkluzivne školske kulture koji je izrađen unutar projekta: 'HEAD: Osnaživanje ravnatelja škola za inkluzivnu školsku kulturu (dalje u tekstu: HEAD projekt).
Cilj projekta bio je podržati škole u stvaranju inkluzivne školske kulture putem osnaživanja ravnatelja u osnovnim i srednjim školama u njihovim nastojanjima da stvore i razviju inkluzivne školske politike i prakse kroz participatorno donošenje odluka (NEPC, 2020). Okvirni je kurikulum pilotiran u Hrvatskoj i Sjevernoj Makedoniji od studenog 2020. do svibnja 2021. g. U obje zemlje Okvirni kurikulum je pilotiran kao program koji je uključivao desetodnevni modul. U obje zemlje ukupno je sudjelovao 81 ravnatelj osnovnih i srednjih škola.
Izvještaj prikazuje usporedbu podataka prikupljenih prije i poslije provedbe programa kako bi se opisao utjecaj razvijenog kurikuluma i programa (četiri različita programa provedena u dvije zemlje, Hrvatskoj i Sjevernoj Makedoniji, za osnovne i srednjoškolske ravnatelje) i donijele preporuke za sustavno razvijanje inkluzivnih školskih kultura. Izvještaj se fokusira na rezultate uzorka ravnatelja, kao ciljane skupine ovog projekta.