REYN
Autori: Radna grupa za reviziju Standarada
ISSA sa zadovoljstvom predstavlja novu verziju ISSA Pedagoških standarda pod nazivom Kompetentni učitelji 21. stoljeća – ISSA-ina definicija kvalitetne pedagoške prakse.
Želja nam je da ovaj dokument bude polazište za raspravu među stručnjacima, za izgrađivanje i širenje partnerstva, za unapređenje prakse te za promjene koje će uslijediti u životima djece u zemljama koje obuhvaća ISSA-ina mreža i šire.
Kompetentni učitelji 21. stoljeća – ISSA-ina definicija kvalitetne pedagoške prakse sadržava sedam područja:
Interakcije
Obitelj i zajednica
Inkluzija, različitost i demokratske vrijednosti
Procjenjivanje i planiranje
Strategije poučavanja
Okruženje za učenje
Profesionalni razvoj
Ova područja su odabrana zato što je upravo u njima potrebno osigurati visoku kvalitetu rada kako bi se podržao dječji razvoj i učenje. U ovih sedam područja promovira se praksa koja se temelji na humanističkim i socio-konstruktivističkim načelima, razvojno-primjerenoj praksi, individualiziranom pristupu i spoznaji da se učenje odvija kroz interakciju i u dijalogu između djece i odraslih, kao i djece međusobno, u duhu uvažavanja, poticanja i autonomije onog tko uči.