REYN

associatesTitle

PREPORUKE ZA PROMICANJE REFLEKSIVNE PRAKSE NAMJENJENE DONOSITELJIMA ODLUKA I VODSTVU ODGOJNO-OBRAZOVIH USTANOVA

Naše preporuke temelje se na iskustvu odgojno obrazovnih praktičara i facilitatora metoda refleksivne prakse u 10 institucija ranog, predškolskog, školskog i izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja koje su bile dio REC programa u Belgiji, Hrvatskoj, Mađarskoj i Sloveniji. Preporuke se temelje i na rezultatima studije utjecaja, odnosno na glavnim zaključcima upitnika, fokus grupa i intervjua sa sudionicima refleksivne prakse prikupljenih putem metode najznačajnije promjene (engl. most significant change). Prikupljena saznanja o najznačajnijim promjenama, zajedno s izvješćima sa sastanaka stručnih timova (skupina stručnjaka povezanih s obrazovanjem koji su svojim idejama i povratnim informacijama podržavali aktivnosti u projekta) dali su dodatni uvid u potrebne uvjete za jačanje grupne refleksije i kvalitetne prakse u odgoju i obrazovanju. Prikupljeni podaci uspoređeni su u različitim europskim zemljama u potrazi za temama koje se ponavljaju. Kao takvi, rezultati REC projekta doveli su nas do 8 utemeljenih preporuka za politike na razini EU-a.