REYN
Dokument 'Policy Road Map' odnosno 'Smjernice za odgojno obrazovne politike vezane uz razvijanje kompetencija ravnatelja za inkluzivno vođenje škola' nastao je s ciljem davanja preporuka i mogućih aktivnosti za osnaživanje školskog vodstva u smjeru stvaranja inkluzivne školske kulture u Republici Hrvatskoj.
Analizom znanstvene i stručne literature uviđa se da su škole širom svijeta sve više svjesne različitih demografskih i drugih obilježja učenika (primjerice, onih koji dolaze iz različitih socio-ekonomskih, kulturnih, etničkih, jezičnih okruženja, učenika s teškoćama i dr.) iz kojih proizlaze različite potrebe: potrebe za specifičnim pristupima učenju i poučavanju, ali i specifičnim pristupima u okviru drugih djelatnosti i usluga škole (prehrana, skrb, sigurnost, njega i sl.).
Kroz dokumente koji usmjeravaju razvoj odgojno-obrazovnih politika sve više se zagovara potreba uvažavanja inkluzivne dimenzije obrazovanja, pri čemu se naglašava njegovanje vrijednosti povećanja participacije svih kako u društvenim, tako i u obrazovnim procesima, istovremeno smanjujući njihov rizik od isključenosti i diskriminacije (Donnelly, Turner-Cmuchal i Óskarsdóttir, 2018; OECD, 2021.).