REYN

headerImage

PROJEKTI

Kako bismo pratili inovacije u kvalitetnim odgojno obrazovnim politikama, osigurali nove resurse i dijelili s drugima naša iskustva, za naš su rad ključni projekti u kojima surađujemo i izmijenjujemo iskustva s partnerima iz Hrvatske i inozemstva. Kroz projekte testiramo razne inovativne prakse i politike, a što nam omogućava da stvaramo kvalitetno okruženje za djecu i radimo na razvoju profesionalnih kompetencija odraslih koji rade s djecom.

PROJEKTI

TOY4PARTICIPATION - Promicanje participacije, demokratskog angažmana i transformacije zajednice u inkluzivnim centrima za djecu rane dobi

Ovaj projekt financiran putem CERV-CHILD programa EU-a posvećen je smislenoj participaciji djece ranjivih skupina. Projekt prepoznaje važnost oblikovanja trajnih participativnih praksi u ranoj dobi i nastoji popuniti kritičnu prazninu u postojećim mehanizmima sudjelovanja djece, osiguravajući da djeca budu uključena kao aktivni donosioci odluka u pitanjima koja se tiču njih.

CHAVORE - Emocionalna, psihološka i socijalna  dobrobit romske djece

Ovaj projekt financiran unutar CERV-CHILD programa EU-a usmjeren je na podršku mentalnoj i fizičkoj dobrobit djece u dobi od 0 do 6 godina, s posebnim naglaskom na ranjive skupine poput romske djece. Naziva CHAVORE (DJECA na Romani Chibu), odražava posvećenost REYN mreže podrške romskoj djeci kroz osiguravanje mentalne dobrobiti djece i obitelji.

INVAC: Inicijalno i kontinuirano usavršavanje romskih paraprofesionalaca u odgoju i obrazovanju ranjive djece

Ovaj Erasmus + KA2 projekt ima za cilj razviti informativne i internacionalne strategije za selekciju, obuku, kontinuirani profesionalni razvoj (CPD) i profesionalizaciju romskih paraprofesionalaca. To uključuje mapiranje postojećih praksi i analizu potreba, okvir kompetencija, alate za kontinuirani profesionalni razvoj i načine za njihovu profesionalizaciju.

SOFT SKILLS: Meke vještine za vodstvo i kvalitetan odgoj i obrazovanje

Nastavno na dugogodišnje iskustvo pružanja mentorske podrške vrtićima i školama te osnivanja profesionalnih zajednica učenja (PZU), Pučko otvoreno učilište Korak po korak, zajedno s partnerima iz Slovenije, Estonije i Slovačke, dio je projekta usmjerenog na jačanje mekih (transverzalnih) vještina voditelja profesionalnih zajednica učenja.

IGROM DO INTEGRACIJE - Centar igre i program dobrodošlice u gradu Zagrebu

Ovaj projekt financiran iz programa za razvoj ljudskih prava i interkulturalnih programa dobrodošlice Grada Zagreba, a pokrenut unutar TOY4Inclusion međunarodne inicijative ICDI-a, Koraka i partnera, ima za cilj opremiti, otvoriti i voditi Centar igre u Kulturnom centru Travno, kao centar u zajednici i mjesto intergeneracijskog, intersektorskog i interkulturalnog učenja i podrške djeci izbjeglicama u Gradu Zagrebu. Kroz igru učimo, povečavamo integracijski potencijal sudionika i zajednice te stvaramo grad po mjeri svakog djeteta.

CENTAR ZA OSNAŽIVANJE MENTALNOG ZDRAVLJA DJECE PREDŠKOLSKE DOBI U GRADU ZAGREBU

Projektom se uspostavlja centar za osnaživanje kompetencija odgajatelja za podršku mentalnom zdravlju djece predškolske dobi na području Grada Zagreba.

ODGOJ I OBRAZOVANJE ZA RODNO OSJETLJIVO SOCIO-EMOCIONALNO UČENJE

Projekt podržava prijenos kompetencija između partnerskih organizacija u Francuskoj i Hrvatskoj s...

PIQET: Principi kvalitetnog profesionalnog razvoja odgojno obrazovnih djelatnika

Cilj projekta je unaprijediti profesionalni razvoj odgojno - obrazovnih djelatnika kroz unaprijeđenje kompetencija Korakovih i drugih trenera koji rade s njima. Posebno se promiču socijalna pravda, interkulturalizam i ljudska prava u svim temama profesionalnog razvoja.

 REC: REFLEKSIJA, ODGOJ I OBRAZOVANJE (engl. Reflection, education and care)

Cilj projekta je podizati svijest odgojno obrazovnih profesionalaca o važnosti zajedničkih refleksija prilagođenih njihovim potrebama, kao dijela kontinuiranog profesionalnog razvoja.

ALCOR: IZGRADNJA KOMPETENCIJA UČITELJA U STVARANJU PARTNERSTVA RODITELJA I UČITELJA KROZ VIŠEJEZIČNO OKRUŽENJE ZA UČENJE

ALCOR je Erasmus+ projekt koji će trajati od zime 2021. do ljeta 2023. s ciljem poticanja višejezičnog učenja i roditeljskog angažmana učenika migranata i učenika pripadnika jezičnih manjinskih skupina.

HEAD: OSNAŽIVANJE RAVNATELJA/ICA ZA INKLUZIVNU ŠKOLSKU KULTURU

Projekt za cilj ima podršku profesionalnom razvoju ravnatelja osnovnih i srednjih škola iz Hrvatske i Makedonije, a usredotočen je na inkluzivno obrazovanje te koristi dobre prakse iz Slovenije i Nizozemske.

TIM: ZAJEDNO ZA LAKŠI PRIJELAZ (engl. Transition is our mission)

Projekt 'Transition is our mission' namijenjen je podizanju svijesti stručnjaka u vrtićima i školama o važnosti olakšavanja prijelaza djece iz vrtića u školu i razvijanja kompetencija stručnjaka na ovom području.

'TOY FOR INCLUSION' (engl. ‘Together Old and Young’, Zajedno odrasli i djeca)

Cilj projekta je poticanje razvoja i izjednačavanje šansi za djecu iz romskih obitelji uz pomoć Centra igre koji predstavlja mjesto susreta više obitelji okruženih poticajnim, edukativnim aktivnostima i materijalima.

INKLUZIJA I JEDNAKOST ZA ROMSKU DJECU I OBITELJI

Cilj projekta je jačanje održivosti REYN inicijative i zajednice osnaživanjem nacionalne REYN organizacije, ali i zajednice u cjelini, poboljšanje inkluzivnosti i integracije usluga za djecu rane dobi te profesionalizacija Roma i povećanje njihove profesionalne zastupljenosti u sustavu odgoja i obrazovanja.

FAZA III: TESTIRANJE JAMSTVA ZA SVAKO DIJETE

Cilj programa je osiguravanje pristupa višedisciplinarnim, adekvatno financiranim uslugama u zajednici na području Međimurske županije, regiji s najvećom stopom slabog pristupa uslugama zaštite djece i podrške obitelji.

SEED: SOCIO-EMOCIONALNO UĆENJE I RAZVOJ (engl. Social and Emotional Education and Development)

Ovaj europski projekt osmišljen je s ciljem ukazivanja na važnost socio-emocionalne dobrobiti za učenje i razvoj djece, te podržavanja profesionalnog razvoja praktičarau području socio-emocionalne dobrobiti.

IZGRADNJA LOKALNIH I NACIONALNIH KAPACITETA ZA OBRAZOVNU INTEGRACIJU DJECE MIGRANATA

Cilj projekta bio je podrška vrtićima, školama i drugim odgojno-obrazovnim čimbenicima u stvaranju fleksibilnijeg sustava primjerenog djeci migrantima.

UKLJUČENE ZAJEDNICE

Cilj projekta bio je osnažiti predstavnike zajednica za kvalitetnije uključivanje roditelja iz ranjivih skupina, posebno roditelja bivših zatvorenika, socijalno ugroženih i marginaliziranih te članova njihove obitelji u zajednicu.

 KRENIMO ZAJEDNO

Program ‘Krenimo zajedno’ omogućio je djeci Romima i djeci slabijeg imovinskog statusa lakše uključivanje u prvi razred partnerskih osnovnih škola.

 (O)DRŽI KORAK

Ciljevi projekt su promocija uključivog i pravednijeg društva koje poštuje kulturnu raznolikost Roma i stvara jednake mogućnosti za njihovu integraciju u društvo te kvalitetnije obrazovanje.

DAJ PET! – DĂ-M ŚINŚ!

Cilj projekta bio je razviti izvannastavni program za očuvanje kulture i jezika Roma Bajaša u osnovnim školama kako bi učenici Romi Bajaši njegovali pozitivan identitet.

FORMATIVNO PRAĆENJE I PROCJENJIVANJE

Cilj projekta bio je razviti model uvođenja formativnog praćenja u razrednu nastavu i pilotirati ga u šest osnovnih škola.