REYN
Kako bismo pratili inovacije u kvalitetnim odgojno obrazovnim politikama, osigurali nove resurse i dijelili s drugima naša iskustva, za naš su rad ključni projekti u kojima surađujemo i izmijenjujemo iskustva s partnerima iz Hrvatske i inozemstva. Kroz projekte testiramo razne inovativne prakse i politike, a što nam omogućava da stvaramo kvalitetno okruženje za djecu i radimo na razvoju profesionalnih kompetencija odraslih koji rade s djecom.
PROJEKTI
Ovaj projekt financiran putem CERV-CHILD programa EU-a posvećen je smislenoj participaciji djece ranjivih skupina. Projekt prepoznaje važnost oblikovanja trajnih participativnih praksi u ranoj dobi i nastoji popuniti kritičnu prazninu u postojećim mehanizmima sudjelovanja djece, osiguravajući da djeca budu uključena kao aktivni donosioci odluka u pitanjima koja se tiču njih.
Ovaj projekt financiran unutar CERV-CHILD programa EU-a usmjeren je na podršku mentalnoj i fizičkoj dobrobit djece u dobi od 0 do 6 godina, s posebnim naglaskom na ranjive skupine poput romske djece. Naziva CHAVORE (DJECA na Romani Chibu), odražava posvećenost REYN mreže podrške romskoj djeci kroz osiguravanje mentalne dobrobiti djece i obitelji.
Ovaj Erasmus + KA2 projekt ima za cilj razviti informativne i internacionalne strategije za selekciju, obuku, kontinuirani profesionalni razvoj (CPD) i profesionalizaciju romskih paraprofesionalaca. To uključuje mapiranje postojećih praksi i analizu potreba, okvir kompetencija, alate za kontinuirani profesionalni razvoj i načine za njihovu profesionalizaciju.
Nastavno na dugogodišnje iskustvo pružanja mentorske podrške vrtićima i školama te osnivanja profesionalnih zajednica učenja (PZU), Pučko otvoreno učilište Korak po korak, zajedno s partnerima iz Slovenije, Estonije i Slovačke, dio je projekta usmjerenog na jačanje mekih (transverzalnih) vještina voditelja profesionalnih zajednica učenja.
Ovaj projekt financiran iz programa za razvoj ljudskih prava i interkulturalnih programa dobrodošlice Grada Zagreba, a pokrenut unutar TOY4Inclusion međunarodne inicijative ICDI-a, Koraka i partnera, ima za cilj opremiti, otvoriti i voditi Centar igre u Kulturnom centru Travno, kao centar u zajednici i mjesto intergeneracijskog, intersektorskog i interkulturalnog učenja i podrške djeci izbjeglicama u Gradu Zagrebu. Kroz igru učimo, povečavamo integracijski potencijal sudionika i zajednice te stvaramo grad po mjeri svakog djeteta.
Projektom se uspostavlja centar za osnaživanje kompetencija odgajatelja za podršku mentalnom zdravlju djece predškolske dobi na području Grada Zagreba.
Projekt podržava prijenos kompetencija između partnerskih organizacija u Francuskoj i Hrvatskoj s...
Cilj projekta je unaprijediti profesionalni razvoj odgojno - obrazovnih djelatnika kroz unaprijeđenje kompetencija Korakovih i drugih trenera koji rade s njima. Posebno se promiču socijalna pravda, interkulturalizam i ljudska prava u svim temama profesionalnog razvoja.
Cilj projekta je podizati svijest odgojno obrazovnih profesionalaca o važnosti zajedničkih refleksija prilagođenih njihovim potrebama, kao dijela kontinuiranog profesionalnog razvoja.
ALCOR je Erasmus+ projekt koji će trajati od zime 2021. do ljeta 2023. s ciljem poticanja višejezičnog učenja i roditeljskog angažmana učenika migranata i učenika pripadnika jezičnih manjinskih skupina.
Projekt za cilj ima podršku profesionalnom razvoju ravnatelja osnovnih i srednjih škola iz Hrvatske i Makedonije, a usredotočen je na inkluzivno obrazovanje te koristi dobre prakse iz Slovenije i Nizozemske.
Projekt 'Transition is our mission' namijenjen je podizanju svijesti stručnjaka u vrtićima i školama o važnosti olakšavanja prijelaza djece iz vrtića u školu i razvijanja kompetencija stručnjaka na ovom području.
Cilj projekta je poticanje razvoja i izjednačavanje šansi za djecu iz romskih obitelji uz pomoć Centra igre koji predstavlja mjesto susreta više obitelji okruženih poticajnim, edukativnim aktivnostima i materijalima.
Cilj projekta je jačanje održivosti REYN inicijative i zajednice osnaživanjem nacionalne REYN organizacije, ali i zajednice u cjelini, poboljšanje inkluzivnosti i integracije usluga za djecu rane dobi te profesionalizacija Roma i povećanje njihove profesionalne zastupljenosti u sustavu odgoja i obrazovanja.
Cilj programa je osiguravanje pristupa višedisciplinarnim, adekvatno financiranim uslugama u zajednici na području Međimurske županije, regiji s najvećom stopom slabog pristupa uslugama zaštite djece i podrške obitelji.
Ovaj europski projekt osmišljen je s ciljem ukazivanja na važnost socio-emocionalne dobrobiti za učenje i razvoj djece, te podržavanja profesionalnog razvoja praktičarau području socio-emocionalne dobrobiti.
Cilj projekta bio je podrška vrtićima, školama i drugim odgojno-obrazovnim čimbenicima u stvaranju fleksibilnijeg sustava primjerenog djeci migrantima.
Cilj projekta bio je osnažiti predstavnike zajednica za kvalitetnije uključivanje roditelja iz ranjivih skupina, posebno roditelja bivših zatvorenika, socijalno ugroženih i marginaliziranih te članova njihove obitelji u zajednicu.
Program ‘Krenimo zajedno’ omogućio je djeci Romima i djeci slabijeg imovinskog statusa lakše uključivanje u prvi razred partnerskih osnovnih škola.
Ciljevi projekt su promocija uključivog i pravednijeg društva koje poštuje kulturnu raznolikost Roma i stvara jednake mogućnosti za njihovu integraciju u društvo te kvalitetnije obrazovanje.
Cilj projekta bio je razviti izvannastavni program za očuvanje kulture i jezika Roma Bajaša u osnovnim školama kako bi učenici Romi Bajaši njegovali pozitivan identitet.
Cilj projekta bio je razviti model uvođenja formativnog praćenja u razrednu nastavu i pilotirati ga u šest osnovnih škola.