REYN

associatesTitle

FORMATIVNO PRAĆENJE I PROCJENJIVANJE

Cilj projekta bio je razviti model uvođenja formativnog praćenja u razrednu nastavu i pilotirati ga u šest osnovnih škola. Aktivnosti su uključivale izradu modula 'Formativno praćenje', educiranje 30 učitelja iz 6 osnovnih škola za primjenu strategija formativnog praćenja, razmjenu iskustava i refleksiju kroz zajednice učenja, te rad na knjizi “Formativno praćenje i procjenjivanje”.

Kao završni događaj pilot-programa uvođenja formativnog praćenja u 6 osnovnih škola u Republici Hrvatskoj održala se konferencija 'Formativno praćenje – prilika, a ne iluzija'.

Trajanje: 1. siječnja 2015. – 30. lipnja 2018.

MATERIJALI

UČENJE U TIJEKU - Kako formativnim vrednovanjem potaknuti učenje

Autorica: Sanja Brajković i Gabriela Žokalj

Uz jasno opisane korake u formativnom vrednovanju, k...

DONATORI