REYN
‘SEED: Socio-emocionalno učenje i razvoj’ europski je projekt osmišljen s ciljem da ukaže na važnost socio-emocionalne dobrobiti za učenje i razvoj djece, te da podrži profesionalan razvoj praktičara koji rade s djecom između 2,5 do 6 godina starosti u području socio-emocionalne dobrobiti.
Provedene aktivnosti uključivale su:
Trajanje: studeni 2017. – prosinac 2019.
Više o projektu možete pronaći na web stranici.
MATERIJALI
Sadržaj pokriva teme poput pitanja što je socio-emocionalna dobrobit i zašto je ona važna za djecu, metodologije istraživanja, ranog odgoja i obrazovanja u nacionalnom zakonodavstvu, faktora koji ometaju i potiču socio-emocionalnu dobrobit, zaključke i preporuke.
Publikacija je rezultat drugog dijela SEED projekta u kojem je održana grupna refleksija s 80 praktičara ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja pod nazivom WANDA, a čiji je cilj bio pomoći im u nošenju sa svakodnevnim izazovima u njihovoj praksi, kako bi mogli podržati socio-emocionalnu dobrobit djece o kojoj skrbe.