REYN

associatesTitle

SEED: SOCIO-EMOCIONALNO UĆENJE I RAZVOJ (engl. Social and Emotional Education and Development)

‘SEED: Socio-emocionalno učenje i razvoj’ europski je projekt osmišljen s ciljem da ukaže na važnost socio-emocionalne dobrobiti za učenje i razvoj djece, te da podrži profesionalan razvoj praktičara koji rade s djecom između 2,5 do 6 godina starosti u području socio-emocionalne dobrobiti.

Provedene aktivnosti uključivale su:

  • istraživanje o socio-emocionalnoj dobrobiti petogodišnje djece u dječjim vrtićima u Hrvatskoj, Mađarskoj, Latviji, Norveškoj i Nizozemskoj;
  • organizaciju grupnih refleksija pomoću Wanda metode s ciljem unapređenja odgojno-obrazovne prakse u vrtićima s naglaskom na socio-emocionalni razvoj djece za odgajateljice iz dva dječja vrtića koji su sudjelovali u istraživanju, DV 'Cipelica' i DV 'Cvrčak'.

Trajanje: studeni 2017. – prosinac 2019.

Više o projektu možete pronaći na web stranici.

MATERIJALI

SJEME PROMJENE: Socio-emocionalna dobrobit djece u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Sadržaj pokriva teme poput pitanja što je socio-emocionalna dobrobit i zašto je ona važna za djecu, metodologije istraživanja, ranog odgoja i obrazovanja u nacionalnom zakonodavstvu, faktora koji ometaju i potiču socio-emocionalnu dobrobit, zaključke i preporuke.

SJEME PROMJENE: Podržavanje socio-emocionalne dobrobiti djece u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju metodom grupne refleksije

Publikacija je rezultat drugog dijela SEED projekta u kojem je održana grupna refleksija s 80 praktičara ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja pod nazivom WANDA, a čiji je cilj bio pomoći im u nošenju sa svakodnevnim izazovima u njihovoj praksi, kako bi mogli podržati socio-emocionalnu dobrobit djece o kojoj skrbe.

DONATORI

PARTNERI