REYN
U školama djeca provode velik dio svog vremena i one bez sumnje usmjeravaju njihov razvoj. Iz tog razloga Pučko otvoreno učilište Korak po korak promiče ideju škole usmjerene na dijete i njegovo aktivno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu. Također prepoznajemo i promičemo vrijednosti važne za budućnost mladih ljudi: slobodno i kreativno izražavanje, razvijanje kritičkog mišljenja, odgovornost prema ljudima i okolišu, poštivanje različitosti i slično. S tim - za nas važnim - ciljem pružamo podršku profesionalnom razvoju odgojno-obrazovnih djelatnika i stručnim timovima škola.
NAPOMENA
Cijena grupe za kolektive formira se za najmanje 20 sudionika (20 x cijena jedne kotizacije). Moguće je za grupe veće od 25 sudionika dobiti besplatne kotizacije. Najveći broj sudionika u grupi je 30.
EDUKACIJE
Razvojno primjerena praksa
Ova edukacija pruža podršku odgojno – obrazovnim djelatnicima u stvaranju i prilagodbi okruženja za učenje i rad u uvjetima inkluzije te osnažuje odgojno-obrazovne djelatnike djelotvornim načinima individualiziranog planiranja.
Razvojno primjerena praksa
Edukacija je namijenjena učiteljima, odgajateljima i stručnim suradnicima u vrtićima i školama. Primarno se preporuča onim odgajateljima/učiteljima koji će u narednoj pedagoškoj/školskoj godini raditi s djecom u godini pred polazak u školu/učenicima prvog razreda, no navedeno nije nužan preduvjet.
Razvojno primjerena praksa
Tijekom edukacije odgojno – obrazovni djelatnici pobliže će se upoznati s važnosti izgradnje timske kulture i njezine dobrobiti za djelatnike i učenike.
Razvojno primjerena praksa
Edukacija 'Mentalno zdravlje djece' je usmjerena na očuvanje i jačanje mentalnog zdravlja djece od 1 do 10 g. starosti kroz redoviti rad praktičara.
Tijekom ove edukacije sudionici će se pobliže upoznati s različitim pristupima brige o sebi, strategijama nošenja sa stresom, kao i načinima prevencije "sagorijevanja" na poslu.
Razvojno primjerena praksa
Edukacija je namjenjena za odgajatelje/ice vrtića i učitelje/ice razredne nastave osnovnih škola.
Razvojno primjerena praksa
Školski timovi za kvalitetu će imati priliku stvarati zajedničku viziju razvoja svoje škole, postaviti realne i konkretne ciljeve unapređenja rada te izraditi akcijski razvojni plan za poboljšanje djelotvornosti škole.
Razvojno primjerena praksa
Edukacija je osmišljena temeljem Pshychological First Aid and trauma-informed practices Međunarodnog Korak po korak udruženja (ISSA, u suradnji s Amna i War Child Holland), koristi pristup usmjeren na dijete, terapiju igrom, ekspresivnu terapiju i druge pristupe i iskustva u radu s djecom i praktičarima.
Razvojno primjerena praksa
U ovoj radionici govori se o tome kako u djece razvijati odgovornost za vlastito učenje i ponašanje te kako upravljati razredom usmjerenim na dijete.
Interkulturalnost i uvažavanje različitosti
Jedna od najmoćnijih i najvrjednijih edukacija za rad s djecom na poštivanju različitosti.
Interkulturalnost i uvažavanje različitosti
Provoditi i živjeti interkulturalan odgoj i obrazovanje u vrtiću i školi znači imati na umu i poštivati podrijetlo i iskustva djece i odraslih s kojima dolazimo u svakodnevni kontakt.
Razvojno primjerena praksa
U ovoj edukaciji, koja obrađuje razvoj okruženja usmjerenog na učenika, praćenje i procjenjivanje, stvaranje učiteljskog tima i integrirano poučavanje, uspostavljanje partnerstva između obitelji i škole, vodi se računa o karakteristikama djece rane adolescentske dobi.
Razvojno primjerena praksa
Ova edukavija sudionicima daje vezu između teorijskog uporišta pristupu usmjerenom na dijete i njegove primjene u praksi, saznanja o važnosti i načinu formiranja razrednog okruženja i upravljanja razredom te poučavanja, praćenja i procjenjivanja učenika.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici ove edukacije, budući voditelji radionica za roditelje, kroz niz interaktivnih aktivnosti stječu znanja i vještine važne za pripremu i izvedbu radionica poput temeljnih znanja o strategijama za razvoj predčitačkih i predmatematičkih vještina i relevantnim odgojnim temama.
Interkulturalnost i uvažavanje različitosti
Cilj tečaja jest osnažiti odgojno-obrazovne djelatnike u području ostvarivanja pozitivnih interakcija s djetetom i njegovom obitelji, osobito prilikom prvog susreta s predškolom i školom.
Interkulturalnost i uvažavanje različitosti
Ova edukacija sudionicima omogućuje razumjeti kako planirati poučavanje koje će istovremeno djeci kojima hrvatski nije prvi jezik omogućiti usvajanje jezika te kako integrirati poučavanje predmetnih područja i ciljeve učenja hrvatskog kao drugog jezika.
Interkulturalnost i uvažavanje različitosti
Ova edukacija pomaže učiteljima razredne nastave u stvaranju interkulturalnog okruženja za učenje kako bi poticali učenike razumijevati i cijeniti različitosti, kritički razmišljati i prepoznavati stereotipe i predrasude te razvijati sposobnost neagresivnog reagiranja na predrasude.
Razvojno primjerena praksa
U ovoj radionici učitelji će saznati koji su sve mogući oblici suradnje s roditeljima te kako suradnja može prerasti u partnerstvo.
Razvojno primjerena praksa
Učitelji će na ovoj edukaciji saznati više o praktičnim rješenjima u učionici kako bi ona svojim izgledom, rasporedom i opremom podržavala učenje i poučavanje usmjereno na dijete.
Razvojno primjerena praksa
U ovoj radionici sudionicima se omogućava bolje razumijevanje mehanizama ometajućih ponašanja učenika i osnažuje ih se za oblikovanje poželjnih ponašanja.
Razvojno primjerena praksa
Na ovoj radionici sudionici će saznati koji su glavni postupci u integriranom poučavanju te koje su moguće pogreške i zablude često prisutne u školskoj praksi.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će upoznati različite vrste i svrhe vrednovanja, konkretne metode i tehnike koje su široko primjenjive kao i uobičajne poteškoće pri implementaciji formativnog vrednovanja i kako ih prevladati.