REYN

Bernarda Novak

Oduvijek sam znala da ću biti učiteljica razredne nastave i evo me već 34 godine u OŠ dr. Ivana Novaka u mjestu Macinec u Međimurju. Škola je to s puno izazova s kojima sam se nakon završenog formalnog obrazovanja teško nosila. U to vrijeme uključila sam se u Korak po korak edukaciju za učitelje razredne nastave. Trenerice koje su također učiteljice ponudile su konkretne strategije koje sam mogla odmah primijeniti u razredu. Dobila sam njihovu podršku. Ohrabrena i puna entuzijazma, mislila sam da mogu promijeniti svijet u svom razredu. Bilo je težih i lakših dana, no shvatila sam još nešto važno: Kad uđem u učionicu, djeca moraju osjetiti da mi je stalo. Volim učiti i istraživati nove metode kako bi u mom razredu svaki učenik imao jednake šanse za kvalitetan odgoj i obrazovanje. U našem razredu promoviramo različitost kao prednost za učenje i osobni rast. Korak nisu samo dobre edukacije, Korak su ljudi koji daju podršku nakon edukacija, ljudi kojima je stalo do svakoga, ljudi uz koje nikad nisi sam. Bogatstvo je biti dio takvog tima. Sportašica sam u duši. Uživam u dugim šetnjama u prirodi, trčanju i plivanju.

EDUKACIJE KOJE VODI

FORMATIVNO VREDNOVANJE

Razvojno primjerena praksa

Sudionici će upoznati različite vrste i svrhe vrednovanja, konkretne metode i tehnike koje su široko primjenjive kao i uobičajne poteškoće pri implementaciji formativnog vrednovanja i kako ih prevladati.

OKRUŽENJE ZA UČENJE

Razvojno primjerena praksa

Učitelji će na ovoj edukaciji saznati više o praktičnim rješenjima u učionici kako bi ona svojim izgledom, rasporedom i opremom podržavala učenje i poučavanje usmjereno na dijete.

UPRAVLJANJE RAZREDOM

Razvojno primjerena praksa

U ovoj radionici govori se o tome kako u djece razvijati odgovornost za vlastito učenje i ponašanje te kako upravljati razredom usmjerenim na dijete.

ODGOJ ZA RAZLIČITOST I STVARANJE INTERKULTURALNOG OKRUŽENJA U ŠKOLI

Interkulturalnost i uvažavanje različitosti

Ova edukacija pomaže učiteljima razredne nastave u stvaranju interkulturalnog okruženja za učenje kako bi poticali učenike razumijevati i cijeniti različitosti, kritički razmišljati i prepoznavati stereotipe i predrasude te razvijati sposobnost neagresivnog reagiranja na predrasude.

KORAK PO KORAK ZA RAZREDNU NASTAVU

Razvojno primjerena praksa

Ova edukavija sudionicima daje vezu između teorijskog uporišta pristupu usmjerenom na dijete i njegove primjene u praksi, saznanja o važnosti i načinu formiranja razrednog okruženja i upravljanja razredom te poučavanja, praćenja i procjenjivanja učenika.

 PARTNERSTVO S OBITELJI

Razvojno primjerena praksa

U ovoj radionici učitelji će saznati koji su sve mogući oblici suradnje s roditeljima te kako suradnja može prerasti u partnerstvo.

INTEGRIRANO POUČAVANJE

Razvojno primjerena praksa

Na ovoj radionici sudionici će saznati koji su glavni postupci u integriranom poučavanju te koje su moguće pogreške i zablude često prisutne u školskoj praksi.