REYN

Bojana Gotlin

Ja sam odgajateljica savjetnica u zagrebačkom vrtiću Savica već više od 25 godina. U Korak sam ušla kao trenerica 2007. godine i otad neprekidno putujem. Putovanja su to u svijet razumijevanja kvalitete i svijet pristupa usmjerenog na dijete. Kroz godine rada u Koraku obogatile su me mnoge Korakove mentorice i trenerice koje su mi širokog srca ponudile svoju perspektivu, znanje i omogućile da učim od njih. Njihova iskustva potaknula su me da se preispitujem i razvijam. Tijekom tog razdoblja intenzivnog učenja primila sam priznanje Certifikat Izvrsnosti za visoku kvalitetu poučavanja (ISSA) i stekla položajno zvanje odgajateljice savjetnice. Intenzivno sam se bavila razvojem u području Inkluzije, različitosti i demokratskih vrijednosti te u području Praćenja i procjenjivanja dječjeg razvoja. Ponosna sam što imam priliku u svojem vrtiću voditi Zajednicu učenja uz upotrebu WANDA metode grupne refleksije. Od 2014. do 2018. godine bila sam autorica kolumne u časopisu „Dijete, vrtić, obitelj“, a onda sam postala urednica časopisa. Radim kao vanjska suradnica Učiteljskog fakulteta u Zagrebu na dva kolegija: Metodika upoznavanja okoline i Profesija odgojitelja i refleksivna praksa. Korak mi je omogućio da sudjelujem u nekim međunarodnim edukacijama i projektima, a to iskustvo mi je omogućilo širi pogled na predškolski odgoj i obrazovanje uopće.. Osim toga, obožavam knjige, putovanja, muzeje, kuhanje, glazbu i pse.

EDUKACIJE KOJE VODI

METODA PERSONA DOLL ZA RAD S DJECOM NA UVAŽAVANJU RAZLIČITOSTI

Interkulturalizam i življenje različitosti

Jedna od najmoćnijih i najvrjednijih edukacija za rad s djecom na poštivanju različitosti.

STVARANJE INTERKULTURALNOG OKRUŽENJA U VRTIĆU I ODGOJ ZA RAZLIČITOSTI

Interkulturalizam i življenje različitosti

Kako bi se izbjegao "turistički" pristup različitim kulturama potrebno je analizirati multikulturalnu dimenziju okruženja djeteta.

PRAĆENJE RAZVOJA DJETETA I PLANIRANJE UZ POMOĆ RAZVOJNIH MAPA

Razvojno primjerena praksa

Sudionici će upoznati različite strategije prikupljanja informacija o svim područjima djetetovog razvoja, kako te informacije 'slagati' u djetetovu razvojnu mapu u suradnji s roditeljima, te kako ih koristiti u komunikaciji s djecom i tijekom planiranja rada.

UVODNI KORAK PO KORAK U RADU S DJECOM RANE DOBI NOVO IZDANJE

Razvojno primjerena praksa

Tijekom ove edukacije polaznici će, u okviru 4 veće tematske cjeline, a kroz niz interaktivnih individualnih i grupnih aktivnosti te diskusija produbiti razumijevanje povezanosti teorije i prakse pristupa usmjerenog na dijete.

EDUKACIJA ZA FACILITATORE ZAJEDNICA UČENJA UZ PRIMJENU ISSA PEDAGOŠKIH PRINCIPA

Zajednice učenja

Zajednice odgajatelja koji uče su jednomjesečni sastanci odgajatelja, najčešće unutar jednog vrtića, koji u ugodnom okruženju dobrovoljno zajedno rade na poboljšanju vlastite kvalitete rada.

ZAJEDNICE UČENJA UZ PRIMJENU WANDA METODE

Zajednice učenja

Snaga WANDA metode jest usmjerenost na ono što učitelji mogu učiniti, kako se mogu ponašati, koje strategije primijeniti i koja uvjerenja preispitati u svojoj praksi.

EDUKACIJA ZA FACILITATORE WANDA METODE

Zajednice učenja

WANDA je grupna metoda međusobne profesionalne podrške među odgajateljima i učiteljima, a može se koristiti i u drugim timovima profesionalaca, studentskim grupama i ostalim grupama kolega koji zajednički uče, kao što su pomagači ili volonteri u vrtićima.