REYN
Trenutno sam na poziciji ravnateljice Koraka, ali kada imam priliku rado uskočim u trenerske cipelice! U Korak sam ušla kao trenerica 2007. godine i otad neprekidno putujem. Putovanja su to u svijet razumijevanja kvalitete i svijet pristupa usmjerenog na dijete. Kroz godine rada u Koraku obogatile su me mnoge Korakove mentorice i trenerice koje su mi širokog srca ponudile svoju perspektivu, znanje i omogućile da učim od njih. Njihova iskustva potaknula su me da se preispitujem i razvijam. Tijekom tog razdoblja intenzivnog učenja primila sam priznanje Certifikat Izvrsnosti za visoku kvalitetu poučavanja (ISSA) i stekla položajno zvanje odgajateljice savjetnice. Intenzivno sam se bavila razvojem u području Inkluzije, različitosti i demokratskih vrijednosti te u području Praćenja i procjenjivanja dječjeg razvoja. Ponosna sam što sam imala priliku una svom bivšem radnom vrtiću u DV SAvica voditi Zajednicu učenja uz upotrebu WANDA metode grupne refleksije. Od 2014. do 2018. godine bila sam autorica kolumne u časopisu „Dijete, vrtić, obitelj“, a onda sam postala urednica časopisa. Radim i kao vanjska suradnica Učiteljskog fakulteta u Zagrebu na dva kolegija: Metodika upoznavanja okoline i Profesija odgojitelja i refleksivna praksa. Korak mi je omogućio da sudjelujem u nekim međunarodnim edukacijama i projektima, a to iskustvo mi je omogućilo širi pogled na predškolski odgoj i obrazovanje uopće.. Osim toga, obožavam knjige, putovanja, muzeje, kuhanje, glazbu i pse.
EDUKACIJE KOJE VODI
Interkulturalizam i življenje različitosti
Jedna od najmoćnijih i najvrjednijih edukacija za rad s djecom na poštivanju različitosti.
Interkulturalizam i življenje različitosti
Kako bi se izbjegao "turistički" pristup različitim kulturama potrebno je analizirati multikulturalnu dimenziju okruženja djeteta.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će upoznati različite strategije prikupljanja informacija o svim područjima djetetovog razvoja, kako te informacije 'slagati' u djetetovu razvojnu mapu u suradnji s roditeljima, te kako ih koristiti u komunikaciji s djecom i tijekom planiranja rada.
Zajednice učenja
Zajednice odgajatelja koji uče su jednomjesečni sastanci odgajatelja, najčešće unutar jednog vrtića, koji u ugodnom okruženju dobrovoljno zajedno rade na poboljšanju vlastite kvalitete rada.
Zajednice učenja
Snaga WANDA metode jest usmjerenost na ono što učitelji mogu učiniti, kako se mogu ponašati, koje strategije primijeniti i koja uvjerenja preispitati u svojoj praksi.
Zajednice učenja
WANDA je grupna metoda međusobne profesionalne podrške među odgajateljima i učiteljima, a može se koristiti i u drugim timovima profesionalaca, studentskim grupama i ostalim grupama kolega koji zajednički uče, kao što su pomagači ili volonteri u vrtićima.