REYN
Pedagoginja sam u Dječjem vrtiću ‘Špansko’ u kojem u radu sa zajednicom odgajatelja profesionalaca nastojim unapređivati kvalitetu prakse usmjerene na dijete. U svojih nešto više od dvadesetak godina staža odgojno-obrazovni sustav sam upoznala kroz rad u dječjim vrtićima, osnovnim školama i organizaciji civilnog društva. Od 2003. godine edukatorica sam u Pučkom otvorenom učilištu ‘Korak po korak’ i članica uredništva ‘časopisa Dijete, vrtić, obitelj’ čija sam glavna urednica postala 2005. i tu ulogu imala sam do 2018. godine. Časopis doživljavam kao izvrstan medij za raspravu o politici razvoja odgoja i obrazovanja, poligon za razmjenu iskustava dobre prakse, sredstvo profesionalnog razvoja praktičara, ali i instrument promicanja suvremenih ideja i pedagoških koncepcija. Nekoliko godina bila sam zaposlena u Pučkom otvorenom učilištu Korak po korak na mjestu voditeljice programa za vrtiće i s vremenom sam postala članica ISSA-ine mreže certifikatora za procjenu kvalitete rada odgajatelja i učitelja. Rad u području unapređenja kvalitete rada odgajatelja i mentoriranje dio je moje profesionalne znatiželje i interesa. Nekoliko godina bila sam članica europskog uredništva časopisa ‘Djeca u Europi’. 2011. godine sudjelovala sam u CORE istraživačkoj studiji (Competence Requirements in Early Childhood Education and Care), sufinanciranoj od strane Opće uprave za obrazovanje i kulturu EU komisije. Autorica sam brojnih radova u stručnim časopisima i zbornicima te sam kao urednica sudjelovala u uređivanju knjiga, kao i u pisanju nekih poglavlja.
EDUKACIJE KOJE VODI
Razvojno primjerena praksa
Tijekom edukacije sudionici će kroz 6 radionica koje se sastoje od interaktivnih individualnih i grupnih aktivnosti te diskusija produbiti razumijevanje povezanosti teorije i prakse pristupa usmjerenog na dijete.
Mentorska podrška
Seminar je namijenjen odgajateljima, stručnim suradnicima i ravnateljima koji žele praktično usvojiti mentorske vještine, ali i nove teorijske spoznaje o djelovanju mentorskog procesa kako bi uspješno podržali svoje kolege u primjeni metodologije usmjerene na dijete.
Zajednice učenja
Zajednice odgajatelja koji uče su jednomjesečni sastanci odgajatelja, najčešće unutar jednog vrtića, koji u ugodnom okruženju dobrovoljno zajedno rade na poboljšanju vlastite kvalitete rada.
Zajednice učenja
Snaga WANDA metode jest usmjerenost na ono što učitelji mogu učiniti, kako se mogu ponašati, koje strategije primijeniti i koja uvjerenja preispitati u svojoj praksi.
Mentorska podrška u školi
Tijekom ove edukacije sudionici će saznati kako procjenjivati kvalitetu rada učitelja, kako im dati povratnu informaciju, kako im pomoći u postavljanju i ostvarivanju ciljeva za unapređenje njihove prakse i motivirati ih na daljnji profesionalni razvoj.