REYN

Marijeta Ranogajec Kukulj

Moji prvi školski koraci vezani su uz samoborsku školu. Kad sam se 2000. godine vratila, kao učiteljica, u njoj se već naveliko „koračalo“. Entuzijastične i uspješne kolegice/trenerice nesebično su dijelile iskustva, što je rezultiralo mojim uključivanjem u mrežu. Odonda ne prestajem učiti. Radionice, predavanja i treninzi omogućili su mi izmjenjivanje riječi, misli i ideja s Korakovkama, a 2008. godine dodijeljen mi je ISSA certifikat izvrsnosti. 2012. godine magistrirala sam pedagogiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Trenutno me posebno zanimaju udžbenici pa se trudim stvoriti vrijeme za istraživanje u sklopu doktorskog studija. Pažnju i energiju uspješno mi odvlače djeca. Od njih najviše naučim, ali na teži način i uz visoku cijenu. Najbolja su inspiracija i vječni korektiv. Motiviraju me za mijenjanje na bolje, nastavak učenja i neposustajanje. Sporo, ali sigurno; korak po korak!

EDUKACIJE KOJE VODI

 PARTNERSTVO S OBITELJI

Razvojno primjerena praksa

U ovoj radionici učitelji će saznati koji su sve mogući oblici suradnje s roditeljima te kako suradnja može prerasti u partnerstvo.

KORAK PO KORAK ZA RAZREDNU NASTAVU

Razvojno primjerena praksa

Ova edukavija sudionicima daje vezu između teorijskog uporišta pristupu usmjerenom na dijete i njegove primjene u praksi, saznanja o važnosti i načinu formiranja razrednog okruženja i upravljanja razredom te poučavanja, praćenja i procjenjivanja učenika.

UPRAVLJANJE RAZREDOM

Razvojno primjerena praksa

U ovoj radionici govori se o tome kako u djece razvijati odgovornost za vlastito učenje i ponašanje te kako upravljati razredom usmjerenim na dijete.