REYN
Po struci sam psihologinja, zaposlena u Udruzi UZOR. Radim s djecom i mladima koji kroz različite aktivnosti i usluge koje nudimo otkrivaju svoje kvalitete i resurse, razvijaju svoju sliku i najbolje verzije sebe. Još se uvijek snažno, bez dileme i rado identificiram kao Korakovka. Korak za mene nikad nije bio samo mjesto na kojem radim, Korak je za mene stil života, životna 'učiteljica', izvor inspiracije i podrške te trajnog prijateljstva. Jedna je od najsnažnijih mreža profesionalaca, prepoznatljiva prije svega po kvaliteti, inovativnosti i upornom doprinosu stvaranju boljih prilika za svako dijete. Radeći s odgojno-obrazovnim i drugim stručnjacima kao dio trenerske mreže, uvjerila sam se kako je promjena moguća ako postoji hrabrost, vizija i povjerenje u tuđe kapacitete i tu životnu lekciju nosim sa sobom u sve životne izazove. Podjednako učim i rastem i kao trenerica i kao sudionica u Korakovim aktivnostima. Iako ne vjerujem da je život moguće (ili potrebno) podijeliti na privatno i poslovno – jer imam sreću raditi ono što volim i u čemu pronalazim smisao – u slobodno vrijeme volim otići u prirodu, na more ili u šumu, čitati knjigu, gledati seriju, prčkati i stvarati rukama, družiti se s dragim ljudima i životinjama, učiti i razvijati se kao studentica Škole kibernetike i sistemske terapije. Vjerujem u ljubav i poštovanje, i u tome, baš kao ni Korak, ne razlikujem ljudska od neljudskih živih bića.
EDUKACIJE KOJE VODI
Interkulturalnost i uvažavanje različitosti
Provoditi i živjeti interkulturalan odgoj i obrazovanje u vrtiću i školi znači imati na umu i poštivati podrijetlo i iskustva djece i odraslih s kojima dolazimo u svakodnevni kontakt.
Zajednice učenja
WANDA je grupna metoda međusobne profesionalne podrške među odgajateljima i učiteljima, a može se koristiti i u drugim timovima profesionalaca, studentskim grupama i ostalim grupama kolega koji zajednički uče, kao što su pomagači ili volonteri u vrtićima.
Mentorska podrška u vrtiću
Konkretna podrška odgajateljima u planiranju unapređenja kvalitete rada.
Razvojno primjerena praksa
Edukacija 'Mentalno zdravlje djece' je usmjerena na očuvanje i jačanje mentalnog zdravlja djece od 1 do 10 g. starosti kroz redoviti rad praktičara.