REYN
Radim kao stručna suradnica edukacijska rehabilitatorica u Dječjem vrtiću Špansko. Predsjednica sam Sekcije edukacijskih rehabilitatora predškolskog odgoja grada Zagreba i susjednih županija. Agencija za odgoj i obrazovanje 2019. godine drugi put mi je potvrdila položajno zvanje savjetnice. Dugi niz godina djelujem kao samostalna autorica radionica i predavanja. Moje područje izvrsnosti je razvijanje sustava podrške radu u uvjetima inkluzije, odnosno individualizacija okruženja za učenje i oblikovanje ponašanja uz zaštitu autentičnosti dječjeg učenja u vrtiću i školi. Koautorica sam knjige „Dječji talenti“. Suradnja s POU Korak po Korak, za mene osobno, bila je prilika za istraživanje individualizacije u odgojno-obrazovnom sustavu u vrtiću i školi na razini Hrvatske. To mi je osiguralo dragocjenu razmjenu iskustava sa stručnjacima iz prakse, ali i brojne uvide u jake i slabe strane sustava te primjere dobre prakse koji su nerijetko povezani s regionalnim strategijama. I danas me to inspirira u obnavljanju i kreiranju sadržaja stručnog usavršavanja. U slobodno vrijeme pjevam, sviram gitaru i pišem duhovne tekstove i glazbu. Ljubiteljica sam prirode i redovito planinarim.
EDUKACIJE KOJE VODI
Razvojno primjerena praksa
Edukacija odgajateljima i stručnim suradnicima pruža okvir za organiziranje sustava podrške u vrtiću u uvjetima inkluzije.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će proći kroz tri faze dekodacije i odgovora na djetetovo ponašanje: ponašanje kao dimenzija komunikacije djeteta, prikupljanje informacija i funkcionalna procjena, te plan podrške poželjnom ponašanju.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će imati priliku uvježbavati primjenu različitih metoda procjene i pripremu obrazaca uzimajući u obzir prisutnost određenih teškoća kod djece, saznati kako rezultate procjene iskoristiti za određivanje preporuka za pedagoško planiranje, a sve s ciljem stvaranja odgovarajućeg sustava podrške.
Razvojno primjerena praksa
Sadržaj radionice osnažuje odgajatelje u usvajanju znanja i kompetencija vezanih za prepoznavanje razvojnih resursa kod djece te u definiranju ciljeva i prilagodbi kod posebnih potreba.
Razvojno primjerena praksa
Tijekom ove edukacije sudionici će dublje osvijestiti potrebe, izazove i prioritete roditelja djece s teškoćama u razvoju, razmotriti različite oblike suradnje, upoznati se s elementima partnerstva s roditeljima djece s teškoćama u razvoju.
Razvojno primjerena praksa
U ovoj radionici sudionicima se omogućava bolje razumijevanje mehanizama ometajućih ponašanja učenika i osnažuje ih se za oblikovanje poželjnih ponašanja.
Zajednice učenja
Snaga WANDA metode jest usmjerenost na ono što učitelji mogu učiniti, kako se mogu ponašati, koje strategije primijeniti i koja uvjerenja preispitati u svojoj praksi.
Razvojno primjerena praksa
Ova edukacija pruža podršku odgojno – obrazovnim djelatnicima u stvaranju i prilagodbi okruženja za učenje i rad u uvjetima inkluzije te osnažuje odgojno-obrazovne djelatnike djelotvornim načinima individualiziranog planiranja.