REYN

Vesna Marjanović

Već 27 godina učim i stvaram s mojim učenicima. Korak je u moju pedagošku praksu zakoračio na samom početku moje učiteljske karijere i, zapravo, više se ni ne sjećam postoje li neki drugi principi rada. Korak je postao moj način rada i moj način života. Koračajući s Korakom učila sam o svijetu usmjerenom na dijete, gledala svijet dječjim očima, te kao Korakova trenerica poučavala kolege diljem Lijepe Naše. Sva ta neprocjenjiva iskustva utkala sam u svoj rad, u brojne članke časopisa Dijete, škola, obitelj, te kao autorica i suautorica u udžbeničku priču hrvatskoga jezika za niže razrede i priručnik za učenje romsko-bajaškog jezika. Županijska sam voditeljica, a u svojoj školi u Samoboru vodim Zajednicu učitelja koja uči. Sudjelovala sam u radu radnih grupa za prikupljanje primjera dobre prakse koji su činili pripremu za izradu ISSA-inih Standarda kvalitete. Također sam sudjelovala i u izradi instrumenata i priručnika za samovrednovanje osnovnih škola i za vanjsko vrednovanje škola (NCVVO). Za svoj pedagoško-korakovski rad, 2007. godine dobila sam certifikat izvrsnosti od strane International Step by Step Association, a 2016. godine Plaketu grada Samobora. Ove školske godine, uz brojne interese, vratila sam se i svojoj davnoj ljubavi… slikanju. S grupom kreativki zakoračila sam u likovne radionice i sada ponedjeljkom radim ono što sam uistinu željela raditi od ranog djetinjstva… i tko zna kamo će me ovi novi (stari) koraci odvesti.

EDUKACIJE KOJE VODI

INTEGRIRANO POUČAVANJE

Razvojno primjerena praksa

Na ovoj radionici sudionici će saznati koji su glavni postupci u integriranom poučavanju te koje su moguće pogreške i zablude često prisutne u školskoj praksi.

KORAK PO KORAK ZA RAZREDNU NASTAVU

Razvojno primjerena praksa

Ova edukavija sudionicima daje vezu između teorijskog uporišta pristupu usmjerenom na dijete i njegove primjene u praksi, saznanja o važnosti i načinu formiranja razrednog okruženja i upravljanja razredom te poučavanja, praćenja i procjenjivanja učenika.

UPRAVLJANJE RAZREDOM

Razvojno primjerena praksa

U ovoj radionici govori se o tome kako u djece razvijati odgovornost za vlastito učenje i ponašanje te kako upravljati razredom usmjerenim na dijete.

 PARTNERSTVO S OBITELJI

Razvojno primjerena praksa

U ovoj radionici učitelji će saznati koji su sve mogući oblici suradnje s roditeljima te kako suradnja može prerasti u partnerstvo.