REYN

Vlatka Domović

Redovita sam profesorica na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Više od trideset godina radim s budućim nastavnicima, učiteljima i odgajateljima. U svom radu nastojim njegovati pristup usmjeren na studente i tako ih pripremiti da oni nakon što završe studij, u svom praktičnom radu, njeguju pristup usmjeren na dijete, odnosno učenika. Uz rad na Sveučilištu, dugo sam aktivna i kao izvoditeljica edukacija za praktičare u vrtićima i školama. Prije gotovo dvadeset godina počela sam surađivati s Korakom jer sam prepoznala da dijelimo iste obrazovne vrijednosti i predanost učiteljskoj i odgajateljskoj profesiji. U Koraku sam bila trenerica, članica uredništva časopisa „Dijete, škola, obitelj“, članica Upravnog vijeća (od 2004.), a posljednjih sam godina predsjednica Upravnog vijeća. Od 2006. do 2008. bila sam članica izvršnog odbora International Step by Step Association (ISSA Bord of directors). Iskustvo suradnje s Korakom jedno je od najdragocjenijih profesionalnih iskustava u mojoj karijeri. Mali broj entuzijastičnih žena već dugo vremena pokazuje da se predanim radom, stalnim vlastitim profesionalnim razvojem i neiscrpnim entuzijazmom može značajno utjecati na ponekad tromi obrazovni sustav. Korak je i mjesto na kojem sam stekla prijateljice s kojima dijelim veselje hodanja, čitanja istih knjiga, uživanja u hrani, razmjene mišljenja o profesionalnim, društvenim i privatnim problemima i izazovima. Zato sam sretna što sam Korakovka.

EDUKACIJE KOJE VODI

USPJEŠNA ŠKOLA

Razvojno primjerena praksa

Školski timovi za kvalitetu će imati priliku stvarati zajedničku viziju razvoja svoje škole, postaviti realne i konkretne ciljeve unapređenja rada te izraditi akcijski razvojni plan za poboljšanje djelotvornosti škole.