REYN
Rad Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak nadzire i usmjerava Upravno vijeće koje se trenutno sastoji od 5 članova. Članovi Upravnog vijeća biraju se na period od 4 godine uz mogućnost ponovnog imenovanja. Članovi upravnog vijeća su Danica Eterović - predsjednica, Sandra Antulić Majcen, Ante Kolak, Iva Buconjić i Monika Pažur.
dr.sc
Rodio sam se jedne snježne zimske nedjelje u Slavonskom Brodu. Postao sam učitelj u utorak, a pedagog u četvrtak. Magistrirao sam i doktorirao pedagogiju na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Tamo i danas djelujem kao predstojnik katedre za Školsku pedagogiju i didaktiku. Korak sam otkrio na samim njegovim hrvatskim početcima u Bolu na Braču i od tada veza s korakom ne prestaje. Koračao sam s Korakom i kao učitelji i kao pedagog i kao autor/urednik udžbenika. U pedagoškom radu koračam u korak s TA analizom i logoterapijom. Volim prirodu, more, otoke, ljude, ptice, šume, biljke, ljeto, izazove, putovanja, obitelj, prijatelje… Za sve one koji pedagoški promišljaju da je pristup usmjeren prema djetetu dobar put, Korak po korak je pravi putokaz.
Dugogodišnja sam programska koordinatorica u Centru za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva. Kao bivša djelatnica Instituta Otvoreno društvo i danas živim i djelujem u skladu s vrijednostima društvene pravde uvažavajući potrebe, interese opredjeljenja svakog pojedinca. Članica sam Upravnog vijeća KpK od 2003.godine. Iako se moje područje rada razlikuje od ostalih članova i članica Upravnog vijeća, moju viziju društva po mjeri djeteta nalazim u djelovanju Koraka. Čvrsto vjerujem da Korak promišljeno i dosljedno razvija programe koji pomažu odgojno-obrazovnim djelatnicima kako bi svakom djetetu osigurali kvalitetan odgoj i razvoj.
prof.
Psihologinja sam, praktičarka ekspresivne art terapije, polaznica specijalističkog studija supervizije u psihosocijalnom radu pri Studijskom centru socijalnog rada te velika zaljubljenica u nevladin sektor i načine kako kroz svoj rad u njemu možemo mijenjati komadić svijeta. Iskustvo sam stjecala u udrugama aktivnima na području zaštite prava djece, a u Udruzi roditelja Korak po korak zaposlena sam 5 godina. Voditeljica sam CAP programa, CAP trenerica i članica upravnog odbora ICAP – a, što je uloga kroz koju sam u stalnom kontaktu sa sustavom odgoja i obrazovanja – od dječjih vrtića do srednjih škola. Aktivno sudjelujem u mreži udruga aktivnih na području zaštite prava djece te vodim projekte podrške roditeljstvu. Uz prava djece, veliki interes mi je sustav predškolskog odgoja i obrazovanja te trenutno sudjelujem u razvoju digitalnih alata za olakšavanje tranzicije iz vrtića u školu u suradnji s Učiteljskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu. Upravo u tom kontekstu vidim veliku vrijednost djelovanja i svih usluga koje pruža Pučko otvoreno učilište Korak po korak, ustrajno inzistirajući i doprinoseći kvaliteti sustava odgoja i obrazovanja. Nadam se da ću kao jedan mali član Korakograda opravdati povjerenje i kvalitetno doprinijeti visokim standardima ove lijepe priče.
dr.sc.
Psihologinja sam zaposlena u Institutu za društvena istraživanja u Zagrebu na mjestu više asistentice. Tijekom godina aktivno sam uključena u niz nacionalnih i međunarodnih znanstvenih projekata u području praćenja i unapređenja kvalitete odgojno-obrazovnog sustava na različitim razinama (pr. samovrednovanje osnovnih i srednjih škola, NCVVO, od 2010.; Transatlantic Forum on Inclusive Years, TFIEY, 2014.; Starting Strong, OECD, 2015., 2017. i dr.). Uži fokus moga znanstvenog interesa je područje ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, točnije, područje praćenja i unapređenja kvalitete. Od 2010. godine u suradnji sa stručnjacima iz područja sudjelujem u razvoju okvira samovrednovanja ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja, a od 2011. godine zadužena sam za implementaciju procesa samovrednovanja koji je u mnogim vrtićima na nacionalnoj razini podržan i prepoznat kao važan dio svakodnevnog života i rada. Stečena znanja i iskustva nastojim u što je moguće većoj mjeri podijeliti sa stručnom i znanstvenom zajednicom objavom znanstvenih članaka i publikacija, sudjelovanjem na domaćim i stranim konferencijama te putem različitih oblika suradnje s praktičarima i znanstvenicima, pri čemu svako iskustvo predstavlja priliku za profesionalni razvoj i korak bliže ostvarivanju kvalitetnijeg okruženja koje će svakom djetetu osigurati uvjete da bude sve ono što može biti, zadovolji svoje potrebe i ostvari svoje potencijale. Nadam se da ću i u ovoj ulozi pridonijeti osiguranju prava na kvalitetno obrazovanje. S POU Korak po Korak se susrećem još od 2011. godine, a s međunarodnom udruženjem ISSA od 2014. Kroz različite oblike suradnje vjerujem da smo zajedno učili i učili jedni od drugih, bili jedni drugima inspiracija i podrška, poticaj za neke nove korake, ali i potvrda da je pitanje kvalitete posebno važno i uvijek aktualno pitanje.
Smatram se učiteljicom, aktivistkinjom i plesačicom, a sva tri identiteta koristim u svim svojim profesionalnim i osobnim iskustvima i izazovima. Kao pedagoginja, godinama sam radila u Mreži mladih Hrvatske, na mjestu koordinatorice programa Prava mladih. Trenutno sam zaposlena na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, na Katedri za pedagogiju i didaktiku. Čvrsto vjerujem da su odgoj i obrazovanje najvažniji dijelovi razvoja društva, s potencijalom da stvore kulturu mira. Stoga svoj znanstveni i stručni rad ponajviše usmjeravam na područje odgojno- obrazovnih politika, demokracije i demokratskih praksi, građanskog odgoja i obrazovanja te na osnaživanje mladih i odgojno-obrazovnih djelatnika za aktivno i odgovorno preuzimanje uloga u zajednicama u kojima djeluju. Smatram da je Korak po korak važan dionik odgojno-obrazovne zajednice koji djeluje u skladu s vrijednostima koje su meni važne te stoga rado preuzimam ulogu u njegovu razvoju i djelovanju.