REYN
Kada je riječ o hrvatskoj praksi, Pučko otvoreno učilište Korak po korak provelo je istraživanje u 42 škole i 18 vrtića, a sudjelovalo je 389 učiteljica i 331 odgajateljica. Nastojali smo steći uvid u izazove s kojima se odgojno-obrazovni djelatnici, djeca i njihovi roditelji susreću prilikom prijelaza djece iz vrtića u školu, postojeće prakse u području prijelaza iz vrtića u školu te načine na koji bi se uključenima u prijelaz mogla osigurati podrška.
Istraživanje je provedeno u okviru projekta 'Transition is our Mission - TIM' koji je osmišljen s ciljem podizanja svijesti stručnjaka u vrtićima i školama o važnosti olakšavanja prijelaza djece iz vrtića u školu i jačanja njihovih kompetencija u ovom području. 'TIM' projektom se istražuje i unapređuje prijelazna praksa iz vrtića u školu u Hrvatskoj, Sloveniji i Latviji.
Kako bismo osigurali laku dostupnost rezultata istraživanja izradili smo brošuru koju možete preuzeti ovdje.
Galerija fotografija ilustrira razlike u dječjoj percepciji vrtića odnosno škole.