REYN
U svojim vrtićkim danima, djeca provedu najveći dio dana u odgojno-obrazovnoj ustanovi. Pučko otvoreno učilište Korak po korak promiče ideju vrtića usmjerenog na dijete. U njemu je djetetu omogućeno sudjelovanje i samostalan izbor aktivnosti, slobodno i kreativno izražavanje, razvijanje kritičkog razmišljanja, samostalnosti, odgovornosti te brige za bližnje i okoliš. Primijetit ćete, to su sve vrijednosti koje želimo i u društvu općenito. A na taj način djeca ostvaruju svoj puni potencijal u skladu s interesima i sposobnostima.
NAPOMENA
U slučaju da želite da edukaciju organiziramo u Vašoj ustanovi za grupu vaših odgojno-obrazovnih djelatnika, cijena grupe bazira se na minimumu od 20 sudionika, odnosno računa se kao 20 x cijena jedne kotizacije – moguće je uključivanje manjeg broja sudionika no navedena je minimalna cijena za održavanje edukacije u ustanovi naručitelja.
EDUKACIJE
Razvojno primjerena praksa
Edukacija odgajateljima i stručnim suradnicima pruža okvir za organiziranje sustava podrške u vrtiću u uvjetima inkluzije.
Razvojno primjerena praksa
Tijekom ove edukacije sudionici će dublje osvijestiti potrebe, izazove i prioritete roditelja djece s teškoćama u razvoju, razmotriti različite oblike suradnje, upoznati se s elementima partnerstva s roditeljima djece s teškoćama u razvoju.
Razvojno primjerena praksa
Edukacija je namijenjena učiteljima, odgajateljima i stručnim suradnicima u vrtićima i školama. Primarno se preporuča onim odgajateljima/učiteljima koji će u narednoj pedagoškoj/školskoj godini raditi s djecom u godini pred polazak u školu/učenicima prvog razreda, no navedeno nije nužan preduvjet.
Razvojno primjerena praksa
Tijekom edukacije odgojno – obrazovni djelatnici pobliže će se upoznati s važnosti izgradnje timske kulture i njezine dobrobiti za djelatnike i učenike.
Edukacija je osmišljena temeljem Pshychological First Aid and trauma-informed practices Međunarodnog Korak po korak udruženja (ISSA, u suradnji s Amna i War Child Holland), koristi pristup usmjeren na dijete, terapiju igrom, ekspresivnu terapiju i druge pristupe i iskustva u radu s djecom i praktičarima.
Tijekom ove edukacije odgojno – obrazovni djelatnici će se pobliže upoznati s različitim pristupima brige o sebi te mogućim strategijama nošenja sa stresom, kao i načinima prevencije "sagorijevanja" na poslu.
Razvojno primjerena praksa
Edukacija je namjenjena za odgajatelje/ice vrtića i učitelje/ice razredne nastave osnovnih škola.
Razvojno primjerena praksa
Osnovni cilj ove edukacije je razvoj kulture vrtića u kojoj se djelatnici međusobno podržavaju u cilju unapređenja prakse i u kreiranju zajedničke vizije razvoja.
Interkulturalnost i uvažavanje različitosti
Provoditi i živjeti interkulturalan odgoj i obrazovanje u vrtiću i školi znači imati na umu i poštivati podrijetlo i iskustva djece i odraslih s kojima dolazimo u svakodnevni kontakt.
Interkulturalnost i uvažavanje različitosti
Kako bi se izbjegao "turistički" pristup različitim kulturama potrebno je analizirati multikulturalnu dimenziju okruženja djeteta.
Interkulturalnost i uvažavanje različitosti
Jedna od najmoćnijih i najvrjednijih edukacija za rad s djecom na poštivanju različitosti.
Razvojno primjerena praksa
Tijekom ove edukacije polaznici će, u okviru 4 veće tematske cjeline, a kroz niz interaktivnih individualnih i grupnih aktivnosti te diskusija produbiti razumijevanje povezanosti teorije i prakse pristupa usmjerenog na dijete.
Razvojno primjerena praksa
Tijekom edukacije sudionici će kroz 6 radionica koje se sastoje od interaktivnih individualnih i grupnih aktivnosti te diskusija produbiti razumijevanje povezanosti teorije i prakse pristupa usmjerenog na dijete.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će proći kroz tri faze dekodacije i odgovora na djetetovo ponašanje: ponašanje kao dimenzija komunikacije djeteta, prikupljanje informacija i funkcionalna procjena, te plan podrške poželjnom ponašanju.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će upoznati različite strategije prikupljanja informacija o svim područjima djetetovog razvoja, kako te informacije 'slagati' u djetetovu razvojnu mapu u suradnji s roditeljima, te kako ih koristiti u komunikaciji s djecom i tijekom planiranja rada.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će imati priliku uvježbavati primjenu različitih metoda procjene i pripremu obrazaca uzimajući u obzir prisutnost određenih teškoća kod djece, saznati kako rezultate procjene iskoristiti za određivanje preporuka za pedagoško planiranje, a sve s ciljem stvaranja odgovarajućeg sustava podrške.
Razvojno primjerena praksa
Sadržaj radionice osnažuje odgajatelje u usvajanju znanja i kompetencija vezanih za prepoznavanje razvojnih resursa kod djece te u definiranju ciljeva i prilagodbi kod posebnih potreba.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će usvojiti nove pojmove, dopuniti ili utvrditi svoja znanja razgovorom i analizom ključnih pojmova, razmjenom iskustava te planiranjem idućih koraka u vlastitoj praksi.
Razvojno primjerena praksa
Tijekom ove jednodnevne edukacije sudionici će saznati kako promatrati i pratiti djecu od 0-3 godine te dokumentirati opažano.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici će osvijestiti povezanost predmatematičkih i predčitačkih vještina te upoznati niz strategija za poticanje njihovog razvoja te načine integriranja u druga sadržajna područja.
Interkulturalnost i uvažavanje različitosti
Ova edukacija sudionicima omogućuje razumjeti kako planirati poučavanje koje će istovremeno djeci kojima hrvatski nije prvi jezik omogućiti usvajanje jezika te kako integrirati poučavanje predmetnih područja i ciljeve učenja hrvatskog kao drugog jezika.
Interkulturalnost i uvažavanje različitosti
Cilj tečaja jest osnažiti odgojno-obrazovne djelatnike u području ostvarivanja pozitivnih interakcija s djetetom i njegovom obitelji, osobito prilikom prvog susreta s predškolom i školom.
Razvojno primjerena praksa
U ovoj radionici učitelji će saznati koji su sve mogući oblici suradnje s roditeljima te kako suradnja može prerasti u partnerstvo.
Razvojno primjerena praksa
Sudionici ove edukacije, budući voditelji radionica za roditelje, kroz niz interaktivnih aktivnosti stječu znanja i vještine važne za pripremu i izvedbu radionica poput temeljnih znanja o strategijama za razvoj predčitačkih i predmatematičkih vještina i relevantnim odgojnim temama.