REYN

headerImage

VRTIĆI-PRIRUČNICI

Nudimo izbor priručnika koji mogu pomoći u radu odgajatelja i učitelja u vrtićima i školama nudeći primjere dobre prakse, savjete i teorijska uporišta raznih segmenata odgoja i obrazovanja. Vrijednosti ovih priručnika su višestruke - od tema profesionalnog razvoja odgojno obrazovnih djelatnika koji se temelji na potrebama ustanove i pojedinca, pedagoških štiva suvremenih teorija pa do novog, proširenog izdanja kurikuluma i dalje.

Ukoliko želite naručiti neki od priručnika, molimo Vas pripadajuću narudžbenicu pošaljite na suncana@korakpokorak.hr.

GRUPNA REFLEKSIJA KAO POKRETAČ KVALITETNE PEDAGOŠKE PRAKSE

Ovaj vodič omogućit će čitatelju da se upozna s praksama grupne refleksije kao metodama kontinuiranog profesionalnog razvoja odgojno-obrazovnih profesionalaca koji rade s djecom od 0 do 10 godina starosti u različitim odgojno-obrazovnim institucijama.

KAKO OSIGURAVAMO KVALITETNI PRIJELAZ DJETETA IZ VRTIĆA U OSNOVNU ŠKOLU- PRIRUČNIK

Ovaj priručnik nastao je u okviru projekta "Zajedno za lakši prijelaz" (engl. Transition is our mission; TIM) kojim se nastojalo pridonijeti podizanju svijesti predškolskih i školskih profesionalaca o važnosti osiguravanja kvalitetnog prijelaza djece iz vrtića u školu te osnaživanju njihovih kompetencija u tom području.

KARTICE AKTIVNOSTI

Kartice su namjenjene upotrebi u centrima igre i drugim neformalnim predškolskim centrima u zajednici s djecom u riziku od stresa i traume odnosno koja žive u teškim uvjetima.

VRTIĆI KOJI SU USMJERENI NA DIJETE I PROMOVIRAJU DEMOKRACIJU – Pristup Korak po korak

Novo, prošireno izdanje priručnika obogaćeno je novim spoznajama iz područja neuroznanosti i teorije privrženosti, a veći naglasak stavljen je na kvalitetu interakcija (s odgajateljima, roditeljima, okruženjem) koje oblikuju živote djece.

KLADIM SE DA MOŽEŠ

Vesna Vlahović-Štetić

Vlasta Vizek Vidović